Forum > Färdiga produktioner

!

<< < (2/3) > >>

mahan:
Wunderbaarishe muusika! :)

Internationellt sound från början till slut!
Detta finns väl på skiva redan eller....?
Shadows in the night, right ooon!

Finns ju inget att såga på, bara att avnjutas med en sval bers!
HER WHISPER ROCKS!

På sätt o vis hittar jag tidigt 80-tal här åxå, tilltalar mig, och på samma gång dagens trashmelodi! SNYGGT!

h.   Johan

herwhisper:
Osse: Trummorna är triggade men med riktigt överhäng.

Light Head: Tycker personligen att pianot ligger lagom i volym, men det är ju en smaksak. Fyllesång.... :) det har du nog f...n rätt i.

Emulator: Possetiv eftersmak är alltid bra :)

cykeln: Danke

mahan: Jepp, denna finns på skiva. Den har i och för sig inte kommit ut ännu, kommer den 18/2. En sval bärs lät gött....får nog gå och hämta en. Smaskens....

ynot:
proffsigt som fasen tycker väll att sången inte ligger i samma klass både nivåmässigt o själva soundet. svår musik o sjunga till o få det att flyta in i det övriga.
men mycket kompetent ..
tony

egghuvud:
Jodå för fan tungt. Jag gillar gitarrerna. I lurar så blir det nästan lite för panorerade, skulle smält ihop lite mer. Sången ligger för långt bak. Vilket är synd för det är mycket bra sjunget, men det skulle absolut fram ett eller ett par par snäpp. Trummorna låter riktigt bra. Reverben är snygga. Gitarrerna är coola. Arrangemanget skulle kanske kunna förbättras på någon punkt. Jag kan t e x tycka att breaket vid 2.30 håller på lite för länge. Låten tappar lite styrfart precis där.

Annars är det svårt att sitta stilla och se ut som om man jobbar...  :)

Ola:
Det här rockar fett !!! inte originellt men wata f... Det är blytunga guror och bly tung metal.
Skitbra jobbat! hoppas det finns fler låtar på g mvh Guran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion