Forum > Färdiga produktioner

Per Rosqvist feat 1up - Execution

<< < (2/9) > >>

equality:
Ja, det känns som har mutat in din egen genre med soundtracksliknande musik till filmer som har sisådär en 2 miljarder kronor i budget. Pampigt värre alltså och växlingarna är omtumlande sköna. De lägsta mansrösterna låter inte helt naturliga annars rena värstingsoundet.

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 31.03.2007, 11:05:40 ---Jag har hört denna låt tidigare och den är kanon! Speciellt efter inledningen, vid 0.58 så är det gåshud!

En liten tanke, kan du få kören att alterneras lite när det gäller attack? Vid 1.13  "aah aah aah ah". Om du kan alternera lite där så blir det ännu mer känsla än det redan är, tror jag.

De lugna instrumentala partierna är ju så j-a bra! På något sätt blir jag stolt över att det finns sådana som dig och som gör musik som vi andra får lyssna på. (Vet inte om du förstod, men fasen Dividend du är ju kung i din klass! Och många andra klasser oxo)

--- Slut citat ---

Tack. Blir nästan rörd av din stolthet, pappa!  :lol: (Detta är ett skämt  :huh:

Vid 1.13 ? Skal kolla, denna verre är inte antimidifierad f ö... Skillnaden är att den LÅTER bättre än den nya och det är mysko!

Equality: Danke, xie xe, thanks osv.. Takk på danska.... Nämen ni är väldigt snälla, undrar om jag får metallica efter mig när denna hamnar i en "2 miljarder SEK"-film :)

1up:
BAJS

Körsamplen suger rakad trollundersida.

Annars gillar jag den fulla orkestern och flödet.

Innan jag får ett ilskt PM från någon utomstående håller Per & jag bara på och busar så det är ingen fara på taket gubbar och gummor! :D

Kenta K:
Snyggt som bara den frågar du mig. Med tanke på att vi är "amatörer" som sitter hemma och pillar med musik, så är du en amatör i världsklass!  ;)

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, du skriver inte musik, du KOMPONERAR!

Dividend:

--- Citat från: 1up skrivet 31.03.2007, 23:40:49 ---BAJS

Körsamplen suger rakad trollundersida.

Annars gillar jag den fulla orkestern och flödet.

Innan jag får ett ilskt PM från någon utomstående håller Per & jag bara på och busar så det är ingen fara på taket gubbar och gummor! :D

--- Slut citat ---

Jag frånsäger mig allt ansvar ;) Nä körsamplingen skulle nog blandas med något annat eller tja.... Så den låter bättre, och så att man skulle kunna ändra attack osv Och ta bort när kören låter som troll.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion