Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Do you still need me?
Harmonica mike:
Hej Jon.
Det var ett tag sedan jag lyssnade på nåt av dig och vice versa :P
Nåväl,mixen är ju klockren..Hittar inget störande än så länge 1.25 in..
Jag kan sakna några låga frekvenser i dina tidigare mixar..Har ju tjatat på det förut..Men här rör du dig säkert bland frekvenserna..Möjligen har du skurit pianot för hårt i botten,tycker mig ana en stänk av onaturligt sound? Smaksak iofs..Men det hade varit snyggt orört mot guran som är ganska ljus..
Skall jag säga nåt om låten oxå..Jorå,det är god Yllet klass på denna,kanske inte så mycket fart och fläkt men en bra "ned tonare" på att bra platta.Snyggt med kvinnlig stämma mot din sång,som sitter som en smäck på denna..
Bra jobbat!
Mvh
Micael
Emulator:
Japp jon! Även här har det väl varit sådär med hur vi lyssnat på varandra på ett tag.
Nåväl. jag är ingen direkt vän av vissel och -dududududu. men visst låter det catchy och snyggt!
Tycker ni kompletterar varandra riktigt bra i sången. Men att den sticker ut tycker jag inte? Däremot fastnar den i skallen -vilket ju är bättre rent kommersiellt =D
bra jobbat!
DåligtGehör:
--- Citera ---ust nu väntar jag bara på att få spela in riktiga trummor i studio, men trummisen har inte kommit loss riktigt.
--- Slut citat ---
Det är viktigt att trummisar kommer loss, annars låter det tråkigt och stelt.
Fidden:
Mycket bra. Har inget att klaga på, förutom att jag tyckte en takt vid 2:07 var onödig.
Känns lite som acid house kings utan deras överdrivna tonkorrigering, vilket är positivt.
stajo:
Köpte den rakt av jag också :)
Lättsmält och skönt. Skulle passa perfekt på trax.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida