Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (15/39) > >>

Emulator:
tackar :)

Harmonica mike:
Lyssnat en hel del på denna idag,drog ned den i går kväll..

Nu börjar det sitta! Eller rättare sagt,det låter svinbra! Åsa gör ett grymt jobb här,lite essande i sången och ett stereo reverb som drar sången lite otajt? - annars tipp topp.Wernis då..ja kanon som vanligt! Och Emulatorn då,inte att förglömma - kanon låt och mycket snyggt arrat!

Om mixen varit mitt ansvar så skulle jag lättat lite på baskaggen,och fixat essen och kollat reverbet på Åsas sång- då har du denna iland.

Starkt jobbat boys and girls!

Mvh
Micael

Emulator:
kul Hmike :)

Intressanta synpunkter helt klart. Köpte nya lurar i dag (AKG 270- kan rekommenderas!) och helt plötsligt är det lixom en helt annan mix  :wacko:  Får nog ta och lyssna in mig på lurarna etttag och posta någon testvarianttill -jag har lixom inga referenser nu =)

Skall kolla på essandet också, det va lite som en ovälkommen sen julklapp när det dök upp i så hög grad i nya lurarna.

Basen ja. Andra tycker den är för basfattig, och du vill ta ner kaggen. Kanske jag skall tolka det som kagge ner, och basarna upp lite?

Tack för bra kritik och lyssning!  :)

Harmonica mike:
Livs farligt att byta lyssning..skojar bara - dom funkar säkert kanon.Kör lyssning i så många olika stereo apparater och dylikt som du har tillgång till samt hos vänner och bekanta.Till slut så lär du dig att förstå dina nya grejer.Och då kommer det att låta bra överallt,fast nån groda gör man ju ändå.. Men då har du ju oss här på Kr..Och vi har er och alla har nån och ja du fattar..Mixa loss! Prova oss igen..

Testa först lite bas kagge ned,kanske kryper basen fram lite,om inte fläska på lite bas .Det tål låten.

Mvh
Micael

Emulator:
skall testa :) tack för tipset :)

"i am here and you are there and we are here and we are all together"

:D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion