Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (10/39) > >>

david.roennlund:
Fast Åsa... är det inte rätt fräckt när oktaven ligger sådär högt? Det tycker jag iaf  B)
Kanske inte överallt, men på nått ställe sådär ,skulle det vara fint !

Gitaristen har visst tänt av lite nu, så nu låter det riktigt bra , men det är några "spännande ljud" ca 01:14, ska de vara där ?

Tror att ni börjar närma er en färdig låt snart, lite småpill med nivåer o annat satyg bara :)

//david

david.roennlund:

--- Citat från: mahan skrivet 30.12.2007, 22:04:24 ---Nåt strul med  nerladdning, FIle Not Found
Prövar pån nytt senare :(

--- Slut citat ---

Denna funkar!
http://www.perfectbounce.se/meltdown071230_2.mp3

EMUsen hade bara stavat lite fel... ^_^

Emulator:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 30.12.2007, 22:05:35 ---Fast Åsa... är det inte rätt fräckt när oktaven ligger sådär högt? Det tycker jag iaf  B)
Kanske inte överallt, men på nått ställe sådär ,skulle det vara fint !

Gitaristen har visst tänt av lite nu, så nu låter det riktigt bra , men det är några "spännande ljud" ca 01:14, ska de vara där ?

Tror att ni börjar närma er en färdig låt snart, lite småpill med nivåer o annat satyg bara :)

//david

--- Slut citat ---

lyssnat fler ggr...gillar nog oxo att den ligger lite högt så? stör mig mer på höga "devotion"  :)

mahan:
Okkei då, ny version!
Nu e de så att Åsa börjar låta lite för snäll inför resten av låten, men det är bara vad jag tycker!
Så många nya krafter plockats in att jag tycker att Åsa borde få en chans till mer powersound!

Inte dåligt som det är men kunde vara bättre, phiuh!

h.   johan

Emulator:
inte så dåligt som det är ?  :lol:  :lol:  :lol:

Nåja, vi sporrar åsa att låta elakare :) Ett litet trix är att hon har fantastiskt klar och ren ton, då när man distar blir det lite skumt. Att dista mig går bättre eftersom jag har mer rasp naturligt.

Får precis lite mp3or här från Åsa på msn så vi får se :)

Hur lät det i övrigt då, med gitarrer och så?

Tack för lyssning =)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion