Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (8/39) > >>

mahan:
Oukki!
Väntar på monsterversionen då, fast denna funkar riktigt snyggt åxå, saknar lite nedre register jag med, kanske bara basen upp kunde räcka.
Och Åsas "oktavering" ska bli intressant, inte mera dist på hennes sång för mig dock.
Stämmorna snygga, kanske kunde sjungas lite tajtare om man ska vara riktigt småpetig ;)

Väntar på "das Deutche wersion"!

h.   johan

Emulator:

--- Citat från: Light Head skrivet 30.12.2007, 17:04:16 ---Ministry + Cosey = sant ??

Riktigt bra och gillar verkligen detta! Åsa är så vackert skör samtidigt som hon har en kvinnlig kraft man inte vill säga emot. Emu's sång funkar klockrent. Sounden är jäkligt bra, trummorna sitter som de skall.

Riktigt bra som sagt. Bra sånginsatser och musiken är tung och har precis rätt sound.

Bra jobbat!

--- Slut citat ---

åå tackar :):) lagt ner massvis med jobb på detta, allihop som varit med, så din kommentar känns skön att få !

kul :)

--- Citat från: mahan skrivet 30.12.2007, 17:07:19 ---Oukki!
Väntar på monsterversionen då, fast denna funkar riktigt snyggt åxå, saknar lite nedre register jag med, kanske bara basen upp kunde räcka.
Och Åsas "oktavering" ska bli intressant, inte mera dist på hennes sång för mig dock.
Stämmorna snygga, kanske kunde sjungas lite tajtare om man ska vara riktigt småpetig ;)

Väntar på "das Deutche wersion"!

h.   johan

--- Slut citat ---

Måste nog ta på mig lite av att det upplevs otight. Jag har nog lyckats "nudge" ett par spår, och flyttat. sen har jag drivit och pushat för mer attityd, och då går liite av dubben förlorad. jag har en bild på de tre förstra dubbarna som jag skall länka till som är osannolikt tighta :):)

tysken är på väg, ev. med tillfixad bas =)

Emulator:
tysken för vänta tills senare ikväll, men nu låter gitarrerna bra iallafall...lite småfix kvar.

Tänkte bara visa Åsas dub-kvalitet. Otäckt tight....

david.roennlund:

--- Citat från: Emulator skrivet 30.12.2007, 19:30:09 ---tysken för vänta tills senare ikväll, men nu låter gitarrerna bra iallafall...lite småfix kvar.

Tänkte bara visa Åsas dub-kvalitet. Otäckt tight....

--- Slut citat ---

Fint!!! :rolleyes: :wub:

Emulator:
Nästan otäckt va? :)

Ny version. rammstein har anläntr från lindome.

Tony tony topp kör något martin L gore-inspirerat plockspel, märka toner, andra vers samt break.

Åsa har en mörkare vers.

jag ligger för högt mixad är jag rädd....eller? men det kommer fler versioner ;)

www.perfectbounce.se/meltdown071230_2.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion