Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (30/39) > >>

equality:
Lyssnar på den senaste versionen 080205. Den har blivit rockigare, väl(?) Åsas delar dränks till del av kompet och sången låter ojämn i nivåerna. Gitarrsolot var spännande med helt avsaknad av transienter, alltså solot vid 03:30. Det som kommer någon minut senare är jäkligt snyggt och ger mig gåshud. Inte min genre riktigt men spännande lyssning och imponerande insatser från samtliga.

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.02.2008, 18:14:04 ---haha, ja, den är på väg...fast hade du tid att hjälpa oss reda ut i vilken ordning wernborgs solo skulle komma vore det kalas :)

--- Slut citat ---

Jamen berätta vilken version jag ska lyssna på för att kunna hjälpa ;)

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 07.02.2008, 21:37:46 ---Lyssnar på den senaste versionen 080205. Den har blivit rockigare, väl(?) Åsas delar dränks till del av kompet och sången låter ojämn i nivåerna. Gitarrsolot var spännande med helt avsaknad av transienter, alltså solot vid 03:30. Det som kommer någon minut senare är jäkligt snyggt och ger mig gåshud. Inte min genre riktigt men spännande lyssning och imponerande insatser från samtliga.

--- Slut citat ---

tack! Den har nog inte blivit rockigare sen sist du lyssnade tror jag? vet inte säkert. Tycker du att hon dränks? fanken, hör inte jag riktigt :S och ojämn i nivåer oxo, trodde jag komprimerat sönder det... :unsure:  back to the drawing board mao :):) ska ju iallafall ändra effekter på åsa!

tack frö lyssning, och värmande ord :)

Mahan:  versionerna finns i kronologisk ordning i första inlägget :)  den näst nyaste versionen saknar solo, men där är det tänkt att solot skall liga sist i låten...efter åsas dubbla sångrefränger. i den sista versionen finns gitarrsolot med, lite yxigt har wernborg byt plats, så att solot nu finns mellan åsas refränger.

Vart ligger det bäst? därom tvistar jag och mannen från lindome :D

hoppas det klarnade lite :D:D:D

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2008, 21:55:39 ---mannen från lindome

--- Slut citat ---

Den senaste Beck-filmen?  :unsure:

david.roennlund:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.02.2008, 22:16:26 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2008, 21:55:39 ---mannen från lindome

--- Slut citat ---

Den senaste Beck-filmen?  :unsure:

--- Slut citat ---

Ja, du vet snubben de hittade i ett gitarrcase... usch....vidrigt... strängarna ....usch  :ph34r: :ph34r:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion