Forum > Demolåtar
CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627
Stolle:
Jäklar vad proffsigt detta låter!!
Tokigt snygg produktion.
Tycker nog verserna är lite bättre än refrängerna. Skulle nog ha velat ha lite mörkare/
farligare refränger. Refrängerna är verkligen inte dåliga men jag tycker känslan på verserna
är lite bättre. Still... blir till att spara bland favoriterna.
Emulator:
--- Citat från: karl skrivet 05.02.2008, 15:54:28 ---Jaha...den här har jag missat...får skylla på att ju mer jag bearbetar andras låtar desto svårare får jag med min kreativitet <_< :unsure:...i mina öron lite Industri feel med metalgitarrer och schysst refrängsång...gillar harmisarna på bakomliggande synthar i mellan verserna...mångsidig Wernborg( verkar behärska det mesta) gillar formen...verkligen tryck i produktionen och väldigt begåvat tycker jag...bra spelat , bra sång...
Allt gott / karl
--- Slut citat ---
Jo, blir ofta så för mig att när man är som mest inne i sit egna vill man inte distraheras heller! Wernborg svor på at han inte kunde göra rammsteingitarrer, han hade fel :)
Tack för fin feedback!
/T
--- Citat från: Stolle skrivet 05.02.2008, 16:05:15 ---Jäklar vad proffsigt detta låter!!
Tokigt snygg produktion.
Tycker nog verserna är lite bättre än refrängerna. Skulle nog ha velat ha lite mörkare/
farligare refränger. Refrängerna är verkligen inte dåliga men jag tycker känslan på verserna
är lite bättre. Still... blir till att spara bland favoriterna.
--- Slut citat ---
Tack för fina ord! Det ligger mycket i det du säger, men skall testa en ny variant på reffen: annan sångeffekt på åsa, + inmixad distad BAS-del av åsa, plus att jag kanske dubbar med liknande effekt som i versen.
Återkommer med ny verre!
TACK!
Silverpilen:
cool låt, bra sång i både verser och reffe tycker jag, verkligen genomarbetad text,,inte så kreativ feedback kanske men iaf ;)
Emulator:
--- Citat från: Silverpilen skrivet 05.02.2008, 19:56:44 ---cool låt, bra sång i både verser och reffe tycker jag, verkligen genomarbetad text,,inte så kreativ feedback kanske men iaf ;)
--- Slut citat ---
Inte så kreativt, men å andra sidan riktigt skoj att höra, kanske framförallt när någon funderat på texten. Tack för det!
/Tomas
Wernborg:
Jag är en mycket dålig människa som inte har följt med i tråden.
Nu är gitarrsolot på G i alla fall.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida