Forum > Demolåtar
CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627
mahan:
Har säkert missat många versioner.....
Låten har inte missat nåt, sången ända till 1:10 är absolut TOPPEN!
Åsa låter lite för clean i sammanhanget.
The MAN in the song is EMU, sorry Åsa!
Tycker ju om din sång men i denna låt e de EMU som gäller!
Jättesnygga stämmor på slutet med Åsa men klipp in EMU, åtminståne testa!
h. johan
Emulator:
:o
De va som fanken, man får tacka för berömmet mahan! jag gillar åsas refräng, menjag får jobba om effekterna på hennes röst. En så klar och fin röst är knepig att dista. Har fått lite tips från annat håll hur jag skall bära mig åt, så jag hoppas på det.
Jag testade lite med mig på refrängen innan, det lät skit :D Men tack iallafall :):):)
stajo:
Bra låt det här!
Kommer av någon anledning att tänka på Trans X, fast detta är ju mer komplicerat känns det som.
Snygga verser bra sång där. Refrängen är också bra Åsa kanske sjunger lite snällt fast det är ändå sensuellt så
jag har svårt att bestämma mig för om det passar eller inte :). Tycker soundet speglar mörkret i texten bra.
Gott jobb
/Staffan
Emulator:
tack för fin kommentar Staffan :)
jo, det är svråt att göra något geniunt genomskitig av en sådan slät och fin röst. men jag har fått tips B) Håller med om att det bpde passar och inte just nu...
Skal försöka hitta lite energi snart att fortsätta med låten!
tack för kommentar och lyssning!
ynot:
nu fan börjar bollen komma över på borta plan. det enda som jag reagerar på är att reffen ligger utanför den övriga låten lite gran i intesitet o känsla. Skulle kunna funka med en svagare inmixad åsa i ett större rum ¨å att du dubbar upp med samma ljud som du har i verserna,
annars måste verkligen säga att det är en kanon låt.
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida