nu fan börjar bollen komma över på borta plan. det enda som jag reagerar på är att reffen ligger utanför den övriga låten lite gran i intesitet o känsla. Skulle kunna funka med en svagare inmixad åsa i ett större rum ¨å att du dubbar upp med samma ljud som du har i verserna,
annars måste verkligen säga att det är en kanon låt.
tony
Tackar! Kanske du o mahan har rätt i at jag skulle kunna dubba för at få det brötiga från versen. Fick ett tips av en trevlig amerikan att ha åsas röst helt clean, kopiera den, skita ner den, kapa allt över 1 khz, o sen blanda. Det lustiga är ju att det är exakt så jag gör med virveltrummor

tack för bra synpunkter herr topp!
Bortsett från att Rammstein går fetbort här, men jäklar vilken låt!!!
Som tur är hittar jag lite annat här,Åsa's röst t.ex.
Denna skulle ju platsa i Eurovison Song contest som det låter numera,detta inte menat som något negativt.
Schyssta småljud till höger o vänster dessutom
Vet du, såna där kommentarer är nästan dom bästa för en låtskrivare!

Det visar väl på att man hittat rätt med själva tonspråk och melodin, när någon som tycker att en av de mer framträdande elementen (rammsteinguran i detta fall) går fetbort, ändå tycker att låten är bra!

Visst lyfter Åsas sång hela klabbet, jag tycker hon fått till stämmor som kännslite abbahållet.
Eurovision..ja...kanske det låter lite som finlands sista, eller moldavien eller vilka de nu va

helt klart är att "schlagerlåt" på något sätt tappat sin forna betydelse!
Tackar o bockar för schyssta småljud till höger o vänster, samt lyssning och kommentar