Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (21/39) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.01.2008, 01:01:59 ---Iofs kan man ju säga att wernborg solar lite hela tiden iofs ;)

--- Slut citat ---

:D

--- Citat från: David ---Då skulle du bara hört en supertidig verre, där han verkligen solade ut... en wenis på tjack
--- Slut citat ---

Shit. Undrar vilken det var.  :lol:

Emulator:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.01.2008, 00:58:12 ---Har iofs hört låten förr men...
Öppningsriffet där, VÄÄÄLDIGT rammstein :) Nästan så man förväntar sig en galen tysk skall börja svamla nåt på tyska "Du hast mich gefragt und ich habt nich gesagt" eller vilken låt det är nu..

Solotanken är bra! Som jag sa tidigare är det en trevlig promenad låten, och mycket mer omväxlande än det mesta, men det är lite som 3 partier som är satta efter varandra ett par gånger. Vad vet jag iofs, men ett gitarrsolo funkar ju alltid. (Nästan. ;)

--- Slut citat ---

rammstein guitars is teh shit :)

--- Citat från: equality skrivet 19.01.2008, 20:41:41 ---Oj detta var en häftig sak! Aggro och laidback samtidigt. Snyggt bryt med Åsa igen men inte lika stor kontrast som i pt 1. Kraft i det tunga artelleriet som alltid i dina verk. Gillar melodin i refrängen. Schysst garv på slutet. Cool.

--- Slut citat ---

Tack för snälla ord eq!

Tackar herrarna för visat intresse och återkommer med nyare version vad det lider :)

freddy:
Riktigt bra jobbat. Härlig låt ni har fått till. Snacket på verserna låter bra, får lite krigskänsla, det är lite liknande knaster på sången som brukar vara inbyggt i cockpiten. Engelskan låter bra tycker jag, låter proffsigt i framförande och uttal. Åsa sjunger bra som vanligt, känns som jag upprepar mig ;)
Refrängen kändes inte klockren från början, men det har växt till sig nu och jag gillar den allt mer. Otroligt snygga små gitarrlicks över hela låten, riktigt smakfulla och välljudande, imponerande. Its a keeper!

Memphis:
Grym låt! Har missat denna :P  Låter proffsigt. Gillar synthpadsen och gitarr-slolandet. Och jag tycker inte det lät så himla mycket Ramstein.  B)

Well done!

/Memphis

Emulator:

--- Citat från: freddy skrivet 24.01.2008, 16:46:55 ---Riktigt bra jobbat. Härlig låt ni har fått till. Snacket på verserna låter bra, får lite krigskänsla, det är lite liknande knaster på sången som brukar vara inbyggt i cockpiten. Engelskan låter bra tycker jag, låter proffsigt i framförande och uttal. Åsa sjunger bra som vanligt, känns som jag upprepar mig ;)
Refrängen kändes inte klockren från början, men det har växt till sig nu och jag gillar den allt mer. Otroligt snygga små gitarrlicks över hela låten, riktigt smakfulla och välljudande, imponerande. Its a keeper!

--- Slut citat ---

Ah, skitkul :)  Jo, det blir lätt att man upprepar sig angående hennes sång.  Angående refrängen så tycker jag att hon fått till något abba-esque över slutfrasen med körerna där...

Breaket skall omarbetas vad det lider. Tack för lyssning o värmande ord :)

--- Citat från: Memphis skrivet 24.01.2008, 23:20:17 ---Grym låt! Har missat denna :P  Låter proffsigt. Gillar synthpadsen och gitarr-slolandet. Och jag tycker inte det lät så himla mycket Ramstein.  B)

Well done!

/Memphis

--- Slut citat ---

Det kanske är mest vi som inte är inbitna rammsteinfanatiker som tycker gitarren låter på det viset :D

Vi tackar och bockar för omdömet :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion