Forum > Demolåtar

CHROME: Meltdown (Surreal pt II) ver 10 080627

<< < (3/39) > >>

Ola:
Det här blir kanon när det blir klart. mvh

Emulator:
vi får hoppas! tack!

:)

Emulator:
Ny version på denna. Sångaren i refrängen fick sparken. har skruvat och pulat en hel del med nivår och automation på denna.

Har svårt med sångljudet..vill att det skall vara lite attityd och skitigt, men det blir svårt för mig. bra tips?

mixen har ett "hack" i början av refräng tre som jag inte har en aning om hur jag får bort så länge jag har mjukvarusyntarna mididrivna. Får boucnea ner reason till audio så försvinner de nog, men har det kvar i detta läge, ber om ursäkt för det.

Tack till åsa för sång!

mahan:
Är det du EMU som sjunger i versen till 1:20 ?
WOW, skitsnyggt!
tant Fransa som lägger till?

Jättefin stämning som helhet!!

SNYYYGT!

h.   johan

Åsa:

--- Citat från: Emulator skrivet 28.12.2007, 23:32:50 ---Ny version på denna. Sångaren i refrängen fick sparken. har skruvat och pulat en hel del med nivår och automation på denna.

Har svårt med sångljudet..vill att det skall vara lite attityd och skitigt, men det blir svårt för mig. bra tips?

mixen har ett "hack" i början av refräng tre som jag inte har en aning om hur jag får bort så länge jag har mjukvarusyntarna mididrivna. Får boucnea ner reason till audio så försvinner de nog, men har det kvar i detta läge, ber om ursäkt för det.

Tack till åsa för sång!

--- Slut citat ---

TACK för att jag fick förtroende att sjunga!! Hur roligt som helst! Skitbra låt!! Får se vad som händer med refrängen.. den är väl inte riktigt färdig än kanske...

Mahan: näeee, det är jag som lägger till  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion