Kontrollrummet

Låt och låt...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Antal inlägg: 150
    • Visa profil
    • Tuben
  • Soundcloud: meter
Har haft en skrivkramp musikmässigt ett tag. Så fort jag ska göra nåt "för mig själv" så rinner tristessen längs ryggen. Ska jag göra en rock/jazz/prog/metal/reagge/---låt? Nu så satte jag mig och helt enkelt började ladda in VST på VST och bara lajjade fritt. Det som blir det blir liksom. Så här blev det inne i mitt egna klot. :)
« Senast ändrad: 15.01.2025, 07:51:28 by Meter »

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 551
    • Visa profil
    • SoundClick
Fint. Väldigt snyggt brass! Vad är det? Lite Mission Impossible över det. I övrigt görgoa latinovibbar och mixen perfekt i mina öron.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Visa profil
    • Tuben
Tackar!

Det är lite orkesterblås i bakgrunden och sen EastWest hollywood pop brass på toppen.

Utloggad Asti

• Superior Drummel
  • Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 771
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Kanske inte så spännande rent musikaliskt, men fin ljudbild/mix! Hade nog funkat bra som bakgrundsmusik i t,ex en Miami Vice-deckare  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Visa profil
    • Tuben
Japp, alla gillar inte lök. :)

Tackar för lyssning!

Utloggad Duck

• Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 47
    • Visa profil
Kanske inte så spännande rent musikaliskt, men fin ljudbild/mix! Hade nog funkat bra som bakgrundsmusik i t,ex en Miami Vice-deckare  :)
/Asti

Fan vilken dryg kommentar, precis som om du är så jävla bra själv.  Inte så spännnande rent musikaliskt, fyfan

Utloggad Eddi

• Elvis
    • Antal inlägg: 13 313
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
/Asti

Fan vilken dryg kommentar, precis som om du är så jävla bra själv.  Inte så spännnande rent musikaliskt, fyfan

KRs favorittroll har uttalat sina Kalmaristiska utlåtande på ett nedlåtande sätt likt Putin typ - bry er inte om hans knäppa kommentarer. Till låten då ja Meter jag tycker den var både spännande och en frisk fläkt :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Visa profil
    • Tuben
Ja, kom på att man kanske ska se den som att man åker förbi nånting, kikar lite på det och sen fortsätter på sin egen resa. Ingen direkt början eller slut. Får testa att göra ett bildspel till nästa. :)