Kontrollrummet

Super bästa låten

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Antal inlägg: 1 177
    • Visa profil

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 568
    • Visa profil
    • SoundClick
 :D
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Visa profil
 :D man plinkar på så gått det gor hahaha

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Visa profil
Jag hittade en gammal bästa låten också, Staffan om ni minns en trevlig kille från Blekinge han lirar piano på den här
i=lB_rLkClVzH64qSf

Utloggad Asti

• Superior Drummel
  • Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 778
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Fin låt!
Tyvärr hör jag för dåligt just nu för att kunna göra en ingående kommentar.  :wacko:
Som det låter nu i mina öron tycker jag att sången ligger för långt bak och för lågt i mixen...
Pianot blir lite för dominerande, även om det är jättesnyggt spelat.
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Visa profil
Tack för lyssning och kommentar. Det är en ganska gammal inspelning säkert över 15 år så jag är lite osäker på vad jag har lyckats ställa till med under åren. Jag hittar den ibland när jag rotar runt i i hårddiskarna på mina gamla hackmacar så när du nämner det så tycker jag mig minnas att det var mera fjong i sången faktiskt och kanske även det övriga. Staffan var ju och kanske ännu är en medlem här och hans pianospel gör nog egentligen inget att det frontar lite för det gillar jag verkligen än idag.

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 568
    • Visa profil
    • SoundClick
Jag minns Staffan och jag minns låten. Den är fin med bra refräng och pianoriff. Snygg mix och framförande. Kul att lyssna på igen, nostalgi.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Visa profil
Man tackar och bockar, Ja Staffan spelade riktigt fint på den här. Undrar om han håller på och gör låtar fortfarande.

Utloggad Eddi

• Elvis
    • Antal inlägg: 13 332
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Fin låt rakt igenom, minns dock inte Staffan men vad gör det, du sjunger väldigt bra på denna  -_-
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se