Kontrollrummet

equality - scent (EDM??)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 541
    • Visa profil
    • SoundClick
Har noll koll på den elektroniska dansmusikens olika genrer och borde egentligen inte kasta mig i något jag inte begriper. När ändå verktygen finns datorn och elektronikan fascinerat i rätt lokal och ljusförhållanden, trots monotoni, kan det vara kul att försöka. Enformigheten är väl t o m en huvudingrediens, som hypnotisörs envisa malande för att försätta "offret" i ett visst tillstånd? Nåväl, bättre scent än aldrig.

« Senast ändrad: 21.12.2024, 11:41:40 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad martinm

• List-etta
    • Antal inlägg: 703
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
 Spelar egentligen ingen roll vilken genre det är så länge man har kul och inspirationen flödar. Bra  :P
Mina projekt 'Måndagsflykt', 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster.

Utloggad Asti

• Superior Drummel
  • Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 754
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Snyggt!
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 541
    • Visa profil
    • SoundClick
Spelar egentligen ingen roll vilken genre det är så länge man har kul och inspirationen flödar. Bra  :P

Ett aspigt kategoriserande från min sida, antar jag. Du har helt rätt, inspiration och nöjet är avgörande. Tack för input Martin!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Antal inlägg: 127
    • Visa profil
    • Tuben
  • Soundcloud: meter
Ja, det blir lite hypnotiskt. Är ju av den årgången att syntmusik alltid utgår från John Carpenter så denna får mig att tänka på när de ska fly över bron i "Flykten från New York".

Good shit!