Kontrollrummet

equality & yNOT - Telephone Number

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 502
    • Visa profil
    • SoundClick
Tänkte jag skulle fixa till EP (om det ö h t görs EP-skivor nu förtiden?) med fyra collab-låtar där Tony sjunger. Håller därför på med remix och remastring där denna är först ut. Har plågat era öron tidigare med låten men hoppas det var så pass länge sedan att tidigare versioner är glömda.  :rolleyes:

https://on.soundcloud.com/Tdbxo
« Senast ändrad: 14.10.2024, 23:12:05 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Meter

• Talang
  • **
    • Antal inlägg: 81
    • Visa profil
  • Soundcloud: meter
Lyssnat några gånger nu och kan inte hitta några generella saker att peka på. Det är ju ingen Carola-låt direkt så där för lyssnar jag med insikten "det ska vara så". Det som lyser igenom är att det är bra arbete som är nedlagt och att det låter rätt. Om de i King Crimson hade fått barn som spelade ihop så hade de nog varit nära det här. :) Jag gillar alltså King Crimson.

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Visa profil
    • SoundClick
Lyssnat några gånger nu och kan inte hitta några generella saker att peka på. Det är ju ingen Carola-låt direkt så där för lyssnar jag med insikten "det ska vara så". Det som lyser igenom är att det är bra arbete som är nedlagt och att det låter rätt. Om de i King Crimson hade fått barn som spelade ihop så hade de nog varit nära det här. :) Jag gillar alltså King Crimson.

Kul med King Crimson-referensen. Captain Beefheart är en annan som nämnts. Nämen kul att du gillar den. Skall väl sys ihop med de andra tre låtarna  då.  Tack för lyssning och kommentar!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Antal inlägg: 1 121
    • Visa profil
Det låter fint det här så kör på med EPn det kommer att bli skitbra

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Visa profil
    • SoundClick
Det låter fint det här så kör på med EPn det kommer att bli skitbra

Stort tack Göran!   :)