Forum > Färdiga produktioner
Sfan00 - EP late 07
idf:
--- Citat från: perrra skrivet 26.12.2007, 10:23:34 ---Wow :wacko: :blink: :o
LYSSNAR du på sånt här i din stereo hemma ?
Finns det folk som gillar sånt här på riktigt? det låter rätt högknarkande-musiks-musik
Kan omöjligt ge konstruktiv kritik för detta, pga jag verkligen inte kan lyssna på det tyvärr :(
Men det är otroligt att du orkar PRODDA sånt här. hahaha.. helt sjukt ju :D
/Perrra
--- Slut citat ---
jepps.. sånt lyssnar jag på för det mesta. varvat med annat självklart. :)
haha otroligt ja.. :lol:
Pazo:
Wäää!
SKönt att höra att du börjat göra musik igen. Rätt så störd sådan också :P
men öh... vad ska man säga. coola grejer snygga slingor och trummorna i halvtempo är fett coola B)
idf:
--- Citat från: Pazo skrivet 26.12.2007, 15:42:40 ---Wäää!
SKönt att höra att du börjat göra musik igen. Rätt så störd sådan också :P
men öh... vad ska man säga. coola grejer snygga slingor och trummorna i halvtempo är fett coola B)
--- Slut citat ---
kul att du lyssnat. :)
jo, det var ett tag sen jag gjorde ngt åt mig själv nu. men ack vad det svänger!
:)
Emulator:
lyssnat på första :) låter riktigt bra rent tekniskt och utförandemässigt, fast ingen jag lyssnar på normalt.
Mindre smöriga stråkar och ner med steelguitar samt körerna skulle jag säga. Elpianot och ride-kopet låter bra innan refrängen höjs ett halvt :rolleyes:
master of reason :)
idf:
--- Citat från: Emulator skrivet 26.12.2007, 16:24:51 ---lyssnat på första :) låter riktigt bra rent tekniskt och utförandemässigt, fast ingen jag lyssnar på normalt.
Mindre smöriga stråkar och ner med steelguitar samt körerna skulle jag säga. Elpianot och ride-kopet låter bra innan refrängen höjs ett halvt :rolleyes:
master of reason :)
--- Slut citat ---
:lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida