Forum > Demolåtar
equality - Great River Shore c & w
Eddi:
--- Citat från: 91:an skrivet 24.09.2024, 07:40:23 ---Snygg låt och lap steelen tycker jag låter bra, likaså med överstämman i sången, passar utmärkt. Tycker sången låter tydlig och nära, vad har du för mic?
--- Slut citat ---
Jag tycker exakt som Janne :D
morgonte:
Låter fint. På marginalen funderar jag på om det behövs något som limmar ihop mixen lite mera. Eller så är det bara det att jag tycker själv att mina mixar spretar nuförtiden och är överkänslig på den fronten... :ph34r: Lapsteel och sångstämmor läter snyggt! ;)
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 10.10.2024, 17:01:15 ---
--- Citat från: 91:an skrivet 24.09.2024, 07:40:23 ---Snygg låt och lap steelen tycker jag låter bra, likaså med överstämman i sången, passar utmärkt. Tycker sången låter tydlig och nära, vad har du för mic?
--- Slut citat ---
Jag tycker exakt som Janne :D
--- Slut citat ---
Tackar! 🙏👍
equality:
--- Citat från: morgonte skrivet 10.10.2024, 21:12:02 ---Låter fint. På marginalen funderar jag på om det behövs något som limmar ihop mixen lite mera. Eller så är det bara det att jag tycker själv att mina mixar spretar nuförtiden och är överkänslig på den fronten... :ph34r: Lapsteel och sångstämmor läter snyggt! ;)
--- Slut citat ---
Förslag på lim tas tacksamt emot. Känner mig som en nybörjare varje gång. Kul att det ändå verkar funka i dina öron. 🙏😀
Meter:
Mina 2 cent.
Jag ser inget behov av lim alls. Sången är kanske lite väl in your face innan det drar igång _men_ det är också lite av charmen. Kanske nåt som sveper förbi i första delen. Enkelsträng på lappen kanske. Låten är ju sån att mixen ska vara lite vild, Med tamare mix kanske Garth Brooks vill köpa den. :D
Jag satt och blundade nu och lyssnade igenom hela och får Tom Waits-vibbar _när han låter riktigt bra. Hatten av!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida