Forum > Demolåtar

Nyinspelning klagovisan (Roffe H)

(1/2) > >>

Roffe H:
[audio/audio]

MaxB:
Känt tidsslöseri. Har ingen tv men använder youtube ofta och menar att jag inte heller påverkas positivt.

Asti:
Ja, reklamen kan vara riktigt jobbig! Vissa kanaler undviker jag pga det, t.ex 3:an och5:an.
6:an funkar rätt bra för där är reklamavbrotten lagom långa för att jag ska hinna med att borsta tänderna och
använda mellanrumsborstarna i ett, pissa i lugn och ro i ett, samt ta mina ögondroppar mot grönstarr i två avbrott.  :rolleyes:
/Asti

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.09.2024, 19:48:55 ---Känt tidsslöseri. Har ingen tv men använder youtube ofta och menar att jag inte heller påverkas positivt.

--- Slut citat ---

Du får väl skaffa en TV Max, så får du se eländet med egna ögon!
Tack för lyssning från Roffe H

Roffe H:

--- Citat från: Asti skrivet 09.09.2024, 21:42:12 ---Ja, reklamen kan vara riktigt jobbig! Vissa kanaler undviker jag pga det, t.ex 3:an och5:an.
6:an funkar rätt bra för där är reklamavbrotten lagom långa för att jag ska hinna med att borsta tänderna och
använda mellanrumsborstarna i ett, pissa i lugn och ro i ett, samt ta mina ögondroppar mot grönstarr i två avbrott.  :rolleyes:
/Asti

--- Slut citat ---
Jag brukar också ta en kisspaus eller gå och sätta på te, har också ögondroppar för svidande och torra ögon, som man får när man tittar för mycket på TV-reklam kanske?
Med vänlig hälsning, Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion