Forum > Färdiga produktioner

.

<< < (3/4) > >>

Burnin_Sven:
Jag har faktiskt ingen aning om vem Roger Häggström är men han är säkert helt ok.

Jag har stött på många inom musikvärlden som gärna vill att man ska inordna sig i nån slags rangordning. Det är lite svårt för mig som tycker att musik bara är ytterligare en hobby. Under alla mina år har jag aldrig försökt trycka ner nån som lattjar med musik oavsett nivå. Nån har råkat ha talang för att byta hjärtan eller kanske att laga bilar eller dra av ett fantastiskt solo på nåt instrument och det är ju jätteskoj men inget som gör att den ene är viktigare än den andre.

Det finns dessvärre mycket att hata här i världen så jag hatar bara tillbaka lite  :D..

Det var väl till exempel ingen som trodde att vi återigen skulle stå på randen till ett nytt världskrig men ge oss en chans så ordnar vi det mesta verkar det som att vi fungerar.

Duck:
Du skrev ju att du väl kände till den mannen, så jag trodde att du visste vem det var. My bad.

Håller förresten med om att det VERKLIGEN är skumt att ingen på ackegura forumet gör några videos.
Det vet ju alla att gör man inga youtubevideos är man SUSPEKT!  :lol: :lol: :lol:

Burnin_Sven:

--- Citat från: Duck skrivet 06.09.2024, 10:25:43 ---Du skrev ju att du väl kände till den mannen, så jag trodde att du visste vem det var. My bad.

Håller förresten med om att det VERKLIGEN är skumt att ingen på ackegura forumet gör några videos.
Det vet ju alla att gör man inga youtubevideos är man SUSPEKT!  :lol: :lol: :lol:

--- Slut citat ---

Jäs fram kamrorna för tjyven. Jag har fyra blackmagic kameror fyra panasonic och ett par gopro om jag mins rätt och en jäkla nassa gurabyggsatser från gear4musik och några färdigbyggda mä ink en flock levinare en cello lapsteel på ben en liten harpa ja typ billigt skit men då kan man ha många och vem vill inte det  :D. Kan ju ändå inte spela på dom så bra så varför köpa dyrt. Nä jag satsar på många och nu har jag hittat cigarrgitarrerna så det blir till att styra över mot att bygga såna istället. Eller så skiter jag i det för dom säljer billiga och skitbra och snygga på Amazon äkta made in kina så det är top notch shit. Men det är lite gött att sitta och titta påt och drömma  :D.

Roffe H:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 21.08.2024, 03:00:13 ---i=1k8vLV5e37S8XiCU

--- Slut citat ---

Snyggt guitar picking där!
Roffe H.

Burnin_Sven:
Tackar Roffe skoj att du gillar det. Jag har inte gjort så stora produktioner på ett tag utan mest sånt här plink. Kort sagt jag försöker lura ut hur man på billigaste sätt sätter ihop en kombinerad musik och video studio och är inte riktigt i mål ännu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion