Forum > Demolåtar

Asti - Hur kan du (nyinspelning av gammal låt)

<< < (2/2)

equality:

--- Citat från: Asti skrivet 21.07.2024, 11:05:55 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 21.07.2024, 02:51:42 ---Jag skulle vilja höra en version med det gamla arret SAMT det nya arret tillsammans med din senaste sjungning som mixmässigt låter bättre än din gamla sång. Nu vart det komplicerat :lol:

--- Slut citat ---

Tyvärr har jag inte kvar det gamla projektet med innehållande midi-och audiofiler, utan bara en färdigmixad wav-fil.
Nu ville jag göra en softare, akustisk version och med fiolsolo i st f de hemska wah-wah gitarrerna.  B)
Tack för lyss och kommentar!
/Asti

--- Slut citat ---

Finns siter med onlinetjänsten att separera sång- och instrumentspår. Använde en sådan gratistjänst senast igår. Sök på exempelvis "vocal remover".

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 21.07.2024, 15:57:12 ---
--- Citat från: Asti skrivet 21.07.2024, 11:05:55 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 21.07.2024, 02:51:42 ---Jag skulle vilja höra en version med det gamla arret SAMT det nya arret tillsammans med din senaste sjungning som mixmässigt låter bättre än din gamla sång. Nu vart det komplicerat :lol:

--- Slut citat ---

Tyvärr har jag inte kvar det gamla projektet med innehållande midi-och audiofiler, utan bara en färdigmixad wav-fil.
Nu ville jag göra en softare, akustisk version och med fiolsolo i st f de hemska wah-wah gitarrerna.  B)
Tack för lyss och kommentar!
/Asti

--- Slut citat ---

Finns siter med onlinetjänsten att separera sång- och instrumentspår. Använde en sådan gratistjänst senast igår. Sök på exempelvis "vocal remover".

--- Slut citat ---

OK, tack för tipset! Ska kolla det!
Tror dock inte jag gör mer med dessa låtar, åtminstone inte den gamla. Tonarten är nog densamma,
men bpm är högst sannolikt olika.  :D
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion