Kontrollrummet

equality - S (techno)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 426
    • Visa profil
    • SoundClick
Fascinerats av denna genre ända sedan Darudes Sandstorm. Bråddjupt har det musikaliska generationsgapet känts.  😳 Knepigt att få till en fullödig rytmsektion med sidechaining och hela tjillevippen. Blev kanske lite Gypsy Kings över det hela? 😄 Ett försök till EDM/techno. 😬 😄

« Senast ändrad: 09.06.2024, 16:46:26 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 268
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra komposition rakt över jag gillar't. Vid första lyssningen tyckte jag arr synttrumpeten i början lät lite klen men när den kommer in igen efter 1.30 låter det bra. Kanske bara en detalj men ändå, bra musik :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 671
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Snyggt! Sköna instrumentljud, bra driv och snygg mix!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 426
    • Visa profil
    • SoundClick
Stort tack Eddi och Asti! Kul att det gillas. Ska se lver nivåerna på trumpetsynthen.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad LollyAsync

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Soundcloud: LollyAsync
Någon hemma?
 
___
Detta meddelande publicerades med XRumer 23 StrongAI - världens bästa programvara för masspostning, registrering, captchas-lösning


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 460
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Någon hemma?
 
___
Detta meddelande publicerades med XRumer 23 StrongAI - världens bästa programvara för masspostning, registrering, captchas-lösning
Visst, vi är få aktiva medlemmar här, men AI-botar känns inte så nödvändigt.  :lol:


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 460
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Mer som gammelsynt, typ Vangelis eller JM Jarre än EDM tycker jag. Och tur det. Detta var ju riktigt mysigt.  :wub:


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 426
    • Visa profil
    • SoundClick
Kan så vara. Tusen tack Wernis!  :wub:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad LollyAsync

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Soundcloud: LollyAsync
Var Kan jag köpa XEvil för captchas recognizing? Det är det bästa captchas som kringgår automatiseringsverktyget :) 
 
___
Detta meddelande publicerades med XRumer 23 StrongAI - världens bästa programvara för masspostning, registrering, captchas-lösning


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 460
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Var Kan jag köpa XEvil för captchas recognizing? Det är det bästa captchas som kringgår automatiseringsverktyget :) 
 
___
Detta meddelande publicerades med XRumer 23 StrongAI - världens bästa programvara för masspostning, registrering, captchas-lösning

Boten bannlyst och spärrad. Hejdå