Forum > Demolåtar

Asti - Tro mig (test av Waves Harmony) Ny version!

<< < (3/3)

equality:
Tack Peter för lyssning. Jag är inte nöjd med mixen och pianot behöver läggas om. För mycket kör också, som halva AIK-läktaren.

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 04.04.2024, 01:15:24 ---Tack Peter för lyssning. Jag är inte nöjd med mixen och pianot behöver läggas om. För mycket kör också, som halva AIK-läktaren.

--- Slut citat ---

 :D

Burnin_Sven:
Skitbra låt helt enkelt, är i och för sig inte nån fan av plugins istället för riktiga instrument och det är nåt i ljudet om blir lite oooigt. Ska lyssna igen och höra vilket instrument det är och om det verkligen stör. Men det är vad jag tycker och låten är det verkligen inget fel på.

Kort sagt tummen upp från Östergötland

Asti:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 04.04.2024, 20:56:53 ---Skitbra låt helt enkelt, är i och för sig inte nån fan av plugins istället för riktiga instrument och det är nåt i ljudet om blir lite oooigt. Ska lyssna igen och höra vilket instrument det är och om det verkligen stör. Men det är vad jag tycker och låten är det verkligen inget fel på.

Kort sagt tummen upp från Östergötland

--- Slut citat ---

Kul att du gillar låten! Jo, stämmorna från Waves Harmony låter ju en aning "konstgjorda" ibland...
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion