Kontrollrummet

Välrdspremiär, komposition på den suckigaste guran i universum

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 079
    • Visa profil
Sorry visste inte var den passar bäst och om den ens passar nån stans.



Den ser lite häftig ut iofs men det är det enda
« Senast ändrad: 23.08.2024, 22:28:52 by Burnin_Sven »


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 445
    • Visa profil
    • SoundClick
Minimalistiskt till max.  :P
Riffet är ju gött. Bra att det når ut från Sya.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 079
    • Visa profil
Minimalistiskt till max.  :P
Riffet är ju gött. Bra att det når ut från Sya.

 Man tackar och bockar, skoj att du gillar den.

Det är fullkomligt fantastiska små instrument dessa cigarr gitarrer men den här guran kanske är lite mindre fantastisk  :D. Dom där bruna från Kina för 1250 spänn däremot är det svårt att slå faktiskt så jag åker på att inse att jag köpt mycke gitarrbyggar grunkor helt i onödan. Tur är väl det för man är väl lat vettja  :D.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 857
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Ett annorlunda mjukt sound. Har själv försökt få fingrarna att uppskatta en mandolin som hängt i studion ganska många år. Har slipat och sänkt stallet i omgångar för att mandolinen överhuvud taget ska vara spelbar.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 079
    • Visa profil
Ett annorlunda mjukt sound. Har själv försökt få fingrarna att uppskatta en mandolin som hängt i studion ganska många år. Har slipat och sänkt stallet i omgångar för att mandolinen överhuvud taget ska vara spelbar.

Ok mandolin är skoj. Jag har två men det blir lite för plottrigt för mig, i alla fall såna där små Levin eller Crafton mandoliner. Du skulle nog tillverka ett eget stall för rätt vad det är så är dom i ropet igen och börjar vara värdefulla.

 Just den här cigarrlåde gitarren kanske inte är världens bästa utan förmodligen nåt som upphovsmannen köpt ett gäng exemplar av från nån Kinesisk fabrik som gjort kopior av hans förlaga. Det är ju lite lustigt att exakt samma cigarr låda som då ser helt ny ut finns i så många exemplar att man kan bygga ett helt gäng cigarr gitarrer.

Men den ser lite najs ut och det räknas ju också  :D. När jag lokaliserar var jag lagt orken nånstans så ska jag fixa till den.