Forum > Demolåtar

equality - Hon var min fe

<< < (3/3)

equality:
Tack Space! Ja, hur fixar man det?  :unsure:

spacetrucker:

--- Citat från: equality skrivet 24.03.2024, 13:33:41 ---Tack Space! Ja, hur fixar man det?  :unsure:

--- Slut citat ---

 :unsure: ... Jag hade kanske skurit lite i det högre registret. Men det är bara jag, ta inte mina åsikter för allvarligt.

Edit. För det mesta brukar jag använda Izotope Nectar, välja en preset, ta på mig en sakkunnig min och sen skruvar jag och låtsas veta vad jag gör  :lol:

//Space

equality:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.03.2024, 13:43:58 ---
--- Citat från: equality skrivet 24.03.2024, 13:33:41 ---Tack Space! Ja, hur fixar man det?  :unsure:

--- Slut citat ---

 :unsure: ... Jag hade kanske skurit lite i det högre registret. Men det är bara jag, ta inte mina åsikter för allvarligt.

Edit. För det mesta brukar jag använda Izotope Nectar, välja en preset, ta på mig en sakkunnig min och sen skruvar jag och låtsas veta vad jag gör  :lol:

//Space

--- Slut citat ---

Tack igen Space för snabbt svar. Jag har Nectar Elements som kom med någon Nativeplugg. Kanske skall kika på den. Jag kollar också på Youtube, nåt de kallar parallell compression utan att ha en aning om vad de pysslar med.  :lol:

Burnin_Sven:
Fantastiskt låt helt enkelt. Pianot är lite spretigt i spelet här och där men då hör man ju att det är spelat på riktigt. Tummen upp

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion