Kontrollrummet

So easy

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
i=9MOBzX5ifmDSzygE
« Senast ändrad: 13.03.2024, 19:54:39 by Burnin_Sven »


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Ja, eller till synthfestivalen för en tid sedan.  :P Låter nischat till den tidiga dataspelsgenren annars eller till någon tecknad eller animerad film. Verkar som att du hade kul när du satte ihop denna. Det är smittsamt. 👍 :)
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Tackar, jo det var skoj. Jag håller på att mecka med att lämna det digitala musikmakandet så mycket det går och gå mera över till att använda datorn så mycket som jag kan som en multikanals bandspelare . Livet ställer sig i vägen så gott det kan så det har blivit några ofrivilliga avbrott och en del lite längre dessvärre men påt igen barra  :D.

Här är lite av det som jag pysslat med.

( Jag köpte en mixers till när dom hade en till ett bra pris då den första jag köpte var så bra. Billigt kanske går sönder och rack stället hade jag redan så jag slog till.)

i=hDNixSj0swUy7VO3


Utloggad Duck

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
Helt rätt att gå över till analogt, själv har jag bara analoga saker, jag filmar även analogt, man slipper gå i fäällan att sitta o leka med fiilter o skit


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Helt rätt att gå över till analogt, själv har jag bara analoga saker, jag filmar även analogt, man slipper gå i fäällan att sitta o leka med fiilter o skit

Häftigt med analog film, det närmaste jag kommer analog film är med mina Black Magic Pocket Cinema kameror

i=KjiFTFHTYLRmqg8u

i=MaF9b9jwB35F-HaX