Forum > Demolåtar

Asti - Yo bro dobro

<< < (2/3) > >>

91:an:
Ja, det låter så läckert det här. Fantastiskt att du kan få in så märkliga akordföljder och det låter så rätt och njutbart ändå.

Asti:

--- Citat från: 91:an skrivet 19.03.2024, 09:49:08 ---Ja, det låter så läckert det här. Fantastiskt att du kan få in så märkliga akordföljder och det låter så rätt och njutbart ändå.

--- Slut citat ---
Tack så mycket! Jag editerar in det mesta för att det ska stämma med ackorden både på Resonator och Steel.
/Asti

spacetrucker:
Låter hur bra som helst ju :). Några bends hade jag kanske skippat  :unsure:.

Jag har själv lite funderat på om jag "behöver" en resonator-plugg. Kan bara inte bestämma mig om det i så fall är IK-Multimedias eller Indigus plugg som gäller :unsure:

//Space

Asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.03.2024, 13:24:50 ---Låter hur bra som helst ju :). Några bends hade jag kanske skippat  :unsure:.

Jag har själv lite funderat på om jag "behöver" en resonator-plugg. Kan bara inte bestämma mig om det i så fall är IK-Multimedias eller Indigus plugg som gäller :unsure:

//Space

--- Slut citat ---

Jo, man är väl lite överdriven med bends i början, men man lär sig väl förhoppningsvis att ransonera bättre efterhand.  :rolleyes:
Visste inte att IK Multimedia också har en Dobro-/Resonatorplugg...
Tack för kommentar!
/Asti

spacetrucker:

--- Citat från: Asti skrivet 24.03.2024, 15:22:12 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.03.2024, 13:24:50 ---Låter hur bra som helst ju :). Några bends hade jag kanske skippat  :unsure:.

Jag har själv lite funderat på om jag "behöver" en resonator-plugg. Kan bara inte bestämma mig om det i så fall är IK-Multimedias eller Indigus plugg som gäller :unsure:

//Space

--- Slut citat ---

Jo, man är väl lite överdriven med bends i början, men man lär sig väl förhoppningsvis att ransonera bättre efterhand.  :rolleyes:
Visste inte att IK Multimedia också har en Dobro-/Resonatorplugg...
Tack för kommentar!
/Asti

--- Slut citat ---

https://www.ikmultimedia.com/products/stresonator/

//Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion