Forum > Demolåtar

Asti - Yo bro dobro

(1/3) > >>

Asti:
Ett litet resultat av det Småländska lantlivet en lördag i februari i väntan på festivalbidrag!  :)

equality:
Sköna sounds och verklig punch i mixen. Dobron låter verkligen bra! Måste testa den igen. :-)

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 25.02.2024, 01:05:46 ---Sköna sounds och verklig punch i mixen. Dobron låter verkligen bra! Måste testa den igen. :-)

--- Slut citat ---

Tack Micke!
/Asti

Eddi:
Plötsligt har hela världen blivit countyfierat på topplistorna har dom helt tagit övertaget och jag vill tro att KR-Festivalen om Country satte igång det hela. Men det låter ju bra det kan jag inte förneka :)

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.03.2024, 04:34:15 ---Plötsligt har hela världen blivit countyfierat på topplistorna har dom helt tagit övertaget och jag vill tro att KR-Festivalen om Country satte igång det hela. Men det låter ju bra det kan jag inte förneka :)

--- Slut citat ---
Ja, jag är helt övertygad om att KR-festivalen är stilbildande i världens musik! Det märks ju inte minst på alla som röstar!  B)
Själv har jag snöat in på dobro och steel guitar, till stor del beroende på Freddy Holms suveräna Dobro-lir.  :wub:
Country-musiken är jag väl inte helt såld på, men jag gillar Bluegrass och en del fusioner av country och pop/rock.
Förutom Dobro och Steel har Indiginus en Fiddle, som låter riktigt fint! Det blir ev nästa köp.  :rolleyes:
Roligt att du tycker det låter bra och tack för kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion