Forum > Demolåtar

Rival - Kornstad (jam session)

<< < (2/2)

Kornstad:
Härlig lördagsmorgon till er!!

Ny version upplagd, se info 1a inlägget

Kornstad:
Råkade visst få fel version.
Denna skall det vara där nedgången kommer en vända tidigare för att det skall flyta bättre.

Asti:
Jag tycker övergången funkar! Själv kanske jag hade skippat avsnittet 3:42 - 3:48 och i stället kört en extra runda med det tidigare temat.... :unsure:
Däremot upplever jag ett litet "snubbel" vid 35 sek, som känns att det stannar upp en aning....
Väntar ivrigt på versionen med sång och bas och kanske lite diskretare cymbaler!  ;)
/Asti

Kornstad:

--- Citat från: Asti skrivet 18.02.2024, 13:35:52 ---Jag tycker övergången funkar! Själv kanske jag hade skippat avsnittet 3:42 - 3:48 och i stället kört en extra runda med det tidigare temat.... :unsure:
Däremot upplever jag ett litet "snubbel" vid 35 sek, som känns att det stannar upp en aning....
Väntar ivrigt på versionen med sång och bas och kanske lite diskretare cymbaler!  ;)
/Asti

--- Slut citat ---

Jag håller med! Kände det efter jag lyssnat några ggr, så jag lirade om det lite snabbt i eftermiddags efter jobbet och det blev en kompromiss mellan de två varienterna. Bättre?

Asti:

--- Citat från: Kornstad skrivet 19.02.2024, 22:19:33 ---
--- Citat från: Asti skrivet 18.02.2024, 13:35:52 ---Jag tycker övergången funkar! Själv kanske jag hade skippat avsnittet 3:42 - 3:48 och i stället kört en extra runda med det tidigare temat.... :unsure:
Däremot upplever jag ett litet "snubbel" vid 35 sek, som känns att det stannar upp en aning....
Väntar ivrigt på versionen med sång och bas och kanske lite diskretare cymbaler!  ;)
/Asti

--- Slut citat ---

Jag håller med! Kände det efter jag lyssnat några ggr, så jag lirade om det lite snabbt i eftermiddags efter jobbet och det blev en kompromiss mellan de två varienterna. Bättre?

--- Slut citat ---
Tyvärr måste jag säga att jag fortfarande hör en liten otajt ton just vid 35 sekunder i båda versionerna,
men det är nog inget att bry sig om. Kör på bara!  :)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion