Forum > Demolåtar

equality - Structures

<< < (2/2)

Eddi:
Det här gillade jag mycket och ja det var flummigt värre och borde ha sparats till Festivalen men du kanske har en till på G vem vet. :D

equality:
Ok, har tydligen missat min chans då. Tusen tack för lyssning och kommentar. Kul att gillade.  :)

Burnin_Sven:
Det låter fint blir en bra låt det här, synd med micken hoppas det går att laga den.

Om inte så har Gear4music en stormembrans USB mick för 700 spänn som jag gillar. Jag har iofs bara använt den på min gamla Levinare i G stämning (AJ FAN låten under färdiga låtar) men kan testa den på sång också om ett tag. Jag har köpt på mig ett gäng av deras mickar som är billiga, byggda i Kina, prisvärda och som jag tycker låter bra. Dom har några helt ok småmembranare (pen mickar) bland annat ett matchat par (för 700 spänn också) som låter ok.

equality:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 07.02.2024, 10:21:13 ---Det låter fint blir en bra låt det här, synd med micken hoppas det går att laga den.

Om inte så har Gear4music en stormembrans USB mick för 700 spänn som jag gillar. Jag har iofs bara använt den på min gamla Levinare i G stämning (AJ FAN låten under färdiga låtar) men kan testa den på sång också om ett tag. Jag har köpt på mig ett gäng av deras mickar som är billiga, byggda i Kina, prisvärda och som jag tycker låter bra. Dom har några helt ok småmembranare (pen mickar) bland annat ett matchat par (för 700 spänn också) som låter ok.

--- Slut citat ---

Wow Burnin! Fantastiskt tips, tack! Måste kollas. 🙏🙏

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion