Forum > Demolåtar

Superduperlåt

<< < (2/3) > >>

Eddi:

--- Citat från: Kornstad skrivet 19.06.2023, 20:00:56 ---Håller med Wernborg här och en riktigt fet kör med gitarren hade blivit grymt!
Funkar med både svenska och engelska tycker jag, beror på vart du vill använda den.

--- Slut citat ---

Tack för lyss o tyck Kornis men det blir ingen fet kör vi (jag o Max) jobbar med en politisk text som vi hoppas kan funka som duett. :D

Roffe H:

--- Citat från: Eddi skrivet 26.05.2023, 02:38:56 ---Halloj jag har huxflux gjort en suderduperlåt men jag har ingen aning om texten är svensk eller engelsk och ska ja sjunga under gittarspelet eller bara under orgeln och i så fall vad ska låten handla om - jag behöver er hjälp - tanken är att den ska fejda ut i slutet.

--- Slut citat ---

Maffigt!
Roffe H.

Eddi:

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.08.2023, 15:10:58 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 26.05.2023, 02:38:56 ---Halloj jag har huxflux gjort en suderduperlåt men jag har ingen aning om texten är svensk eller engelsk och ska ja sjunga under gittarspelet eller bara under orgeln och i så fall vad ska låten handla om - jag behöver er hjälp - tanken är att den ska fejda ut i slutet.

--- Slut citat ---

Maffigt!
Roffe H.

--- Slut citat ---

Kanske tom bättre än Monkeybussiness :lol:

Burnin_Sven:
Sorry om jag är lite tråkig nu men det här är lite för statiskt för min smak faktiskt. Jag upplevde samma problematik i mina egna låtar innan jag skippade att göra dom helt "datoriserade" och satsade på att nästan uteslutande plinka akustiskt.

Vänliga men ärliga ord och en helt personlig uppfattning

equality:
Låter som en god grund. Lite avis på "trummisen" - snygga grejor. Blev det någon fortsättning?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion