0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,Tyck till om ni vill
Citat från: Eddi skrivet 04.05.2023, 19:29:41En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,Tyck till om ni vill Snyggt! Skön låt!Upp med trummorna i mixen och ta bort en aning av reverbet på sången tycker jag...Kanske är klaviaturen något lite för stark./Asti
Citat från: Asti skrivet 05.05.2023, 16:00:43Citat från: Eddi skrivet 04.05.2023, 19:29:41En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,Tyck till om ni vill Snyggt! Skön låt!Upp med trummorna i mixen och ta bort en aning av reverbet på sången tycker jag...Kanske är klaviaturen något lite för stark./AstiTack för input jag gjorde lite förändringar enligt dina kommentarer kanske blev det bättre:
Jodå, schysst låt . Trumkompet kunde kanske variera lite. Jag skulle kanske vara lite försiktigare med effekten du lagt på sången, nu låter det ställvis lite konstgkort.//Space
Citat från: spacetrucker skrivet 11.05.2023, 06:45:11Jodå, schysst låt . Trumkompet kunde kanske variera lite. Jag skulle kanske vara lite försiktigare med effekten du lagt på sången, nu låter det ställvis lite konstgkort.//SpaceJag sjöng genom en preset i mitt ljudkort som inverkade så lite på min röst som möjligt men jag dubblerade sångspåret och fick inte det att synka riktigt ett tips från Jon f.ö. Nåväl nu släckte jag andraspåret och drog in lite komprimering på förstaspåret så resultatet blev detta. Förhoppningsvis lite bättre än det tidigare