Forum > Färdiga produktioner
Per Rosqvist - Children (071228) ver NIO (9) (ver 6 var förra på kr!)
SYNTH:
En julelåt verkar det som du har mejslat fram min gode Per! :)
Visst fladdrar det i väg ibland fast gillar det ändå på nåt sätt. ;)
Dividend:
Harmonica Mike: Kan nog ligga en hel del i att pianot bör varieras efter ett tag. Tack för lyssning, arbetar mest med kompet nu, i väntan på min musikdator som är någon annanstans ;) Vill inte köra för tunga prylar på den här maskinen
SYNTH: Jo lite "Hosianna" över den som Mike säger, dock oavsiktligt ;) Tack för lyssningen båda!
1up:
Jag ser natioanlsång och ängar. :) Barn finns där ibland. Är det nära nog för dina smaklökar? :)
Snyggt flow. Inledningen jättenice. Härliga teman. Piano lite mer i bakgrunden ibland så blir det lättare att avnjuta den här delikatessen både på längden och tvären! :)
Dividend:
Kan nog hålla med om att pianot bör spela lite mer... varierat. Tänkte dock vänta med att fixa det tills idag eller imorgon :)
Förresten, korgossarna vallfärdar hit som en julklapp från tomten. Ja, tro det eller ej! Hela rummet och huset är fullt med korgossar av alla de slag och raser! Från italien (en gosse som heter Ennio), från USA (steve)...
Snart skall de sjunga :)
God jul på alla!
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 24.12.2007, 09:33:17 ---Förresten, korgossarna vallfärdar hit som en julklapp från tomten. Ja, tro det eller ej! Hela rummet och huset är fullt med korgossar av alla de slag och raser! Från italien (en gosse som heter Ennio), från USA (steve)...
Snart skall de sjunga :)
God jul på alla!
--- Slut citat ---
Du är för go. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida