0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är bra när musik är uttrycksfull! Jag tycker det är ett bra tema, men jag undrar om någon kan ge mig ett exempel på musik som INTE är uttrycksfull...
Jag har en låt på gång. Den behöver mer tid, men det verkar som om jag är den enda som hakar på? Snacka om promenadseger!
Citat från: morgonte skrivet 05.10.2022, 11:52:01Jag har en låt på gång. Den behöver mer tid, men det verkar som om jag är den enda som hakar på? Snacka om promenadseger! Har fått in ett bidrag redan och jobbar på ett själv. Men vi kör på ett tag till.
Jag planerar att skicka ett bidrag som ett par vänner och jag gjort tillsammans. Vilken mailadress ska jag skicka till? Ska jag bifoga mp3:a eller ge dig en länk till mp3:a.Mailadress?EDIT: nu ser jag att du vill ha ett meddelande här på kr, med länk till en mp3:aStämmer det?
Citat från: Nikolaus skrivet 05.10.2022, 22:15:06Citat från: morgonte skrivet 05.10.2022, 11:52:01Jag har en låt på gång. Den behöver mer tid, men det verkar som om jag är den enda som hakar på? Snacka om promenadseger! Har fått in ett bidrag redan och jobbar på ett själv. Men vi kör på ett tag till.Hur har det skickats du har inte angett någon mailadress??
Ok tre bidrag inkomna. Lägger upp röstningstråd till nästa helg så skynda om du vill ha med något.
Låt finns. Tid att spela in är det sådär med. Får nog lämna wo om det blir denna helg.
Citat från: Nikolaus skrivet 30.10.2022, 14:09:49Ok tre bidrag inkomna. Lägger upp röstningstråd till nästa helg så skynda om du vill ha med något.Stort brinnande intresse...
Citat från: Wernborg skrivet 03.11.2022, 19:45:15Låt finns. Tid att spela in är det sådär med. Får nog lämna wo om det blir denna helg.Hur mycket tid behöver du?
Dags att köra röstning?
Det går, men en fil per inlägg bara så då får du göra ett inlägg per låt i starten på tråden. Inte jättebra men det går. De flesta brukar köra på SoundCloud senaste tiden och då kan du infoga alla låtar i trådens första inlägg. Kan bistå med det om du inte vill/orkar själv.
Citat från: Wernborg skrivet 09.11.2022, 23:08:51Det går, men en fil per inlägg bara så då får du göra ett inlägg per låt i starten på tråden. Inte jättebra men det går. De flesta brukar köra på SoundCloud senaste tiden och då kan du infoga alla låtar i trådens första inlägg. Kan bistå med det om du inte vill/orkar själv. På demolåtar tror jag man kan lägga upp flera spelare i samma post ??
Begränsningar: 5 per inlägg, maximal storlek totalt 15000kB , maximal storlek per fil 15000kB
Varför får inte jag vara med?
Kodstycke: [Välj]Begränsningar: 5 per inlägg, maximal storlek totalt 15000kB , maximal storlek per fil 15000kBSå man skulle få dela upp det i ett par inlägg, men det funkar ju det också.Annars är Soundcloud bra, som sagt.