Forum > Demolåtar

EPM Circle of love

(1/2) > >>

Eddi:
12712

Eddi:
Verkligen problem med att lägga in ett nytt inlägg. Nåväl det handlar om en svensk ballad som jag la upp på FB och som MaxB vfille lägga en gura på så det blev resultatet härovan. Perre lirar trummor - tyck gärna till.

Asti:
Märklig titel!  :)
Ren, klar ljudbild. Tror att trummorna skulle höjas i mixen...
/Asti

Burnin_Sven:
Gillar låten men tycker det är lite mycket som händer i arret och att det kanske behöver skalas av lite instrument. En gitarr som plockar lite slött, en enkel basgång  och lite sparsmakade trummor med sång som frontar rejält och tydligt men mycket torrare utan så mycket effekt tycker jag skulle funka bra

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 21.07.2022, 11:23:51 ---Märklig titel!  :)
Ren, klar ljudbild. Tror att trummorna skulle höjas i mixen...
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för lyss o tyck Asti. Titeln har jag ordnat nu men jag håller inte riktigt med dig om drumsen jag tycker de ligger lagom nu :)

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 31.07.2022, 23:05:50 ---Gillar låten men tycker det är lite mycket som händer i arret och att det kanske behöver skalas av lite instrument. En gitarr som plockar lite slött, en enkel basgång  och lite sparsmakade trummor med sång som frontar rejält och tydligt men mycket torrare utan så mycket effekt tycker jag skulle funka bra

--- Slut citat ---

Tack för lyss o tyck BS kula tt du gillar låten - den är rätt så sparsmakad redan nu med kanske 8 spår har lite svårt att se vad som kan minskas :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion