Forum > Demolåtar
Asti - Om jag säger vad jag tänker (med hummande kör)
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 29.06.2022, 14:52:23 ---Mansrösten låter lite konstig men kvinnorösten är helt ok. Fin låt i övrigt med en vacker melodi.
--- Slut citat ---
Håller med om att kvinnorösten funkar! Kul att du gillar låten! :)
/Asti
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 01.07.2022, 22:45:27 ---Snyggt. Du har en ljudbild jag gillar, Men jag kan inte fatta varför du ska ha en manlig virtuell sångare. Det gör du bättre själv. Tror också att den kvinnliga kan ersättas lätt på detta forum. Med den stilen du kör tror jag mer på äkta vara. Bra låt som alltid.
--- Slut citat ---
Kul att experimentera med andra röster. B)
Ja, det kanske inte passar med virtuella röster i den här typen av låtar.... :unsure:
Roligt att du tycker låten som sådan är OK! :)
/Asti
Eddi:
Skulle du inte ha frågat skulle jag inte ha reagerat alls men eftersom du frågar så tycker jag att den manliga stämman på nåt sätt känns fel men jag har inget alternativ att komma med.
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 09.07.2022, 03:30:50 ---Skulle du inte ha frågat skulle jag inte ha reagerat alls men eftersom du frågar så tycker jag att den manliga stämman på nåt sätt känns fel men jag har inget alternativ att komma med.
--- Slut citat ---
Jo, den sticker väl ut mest...passar nog inte in riktigt.
Kören gillar jag. Den kvinnliga rösten acceptabel....
Tack för kommentar!
/Asti
Marruschkka:
Mjae...tycker körerna blir för stela, statiska till din dynamiska röst, det blir fel för mig.
Per Divi höll oxå på med sånt här ibland, och med ytterst blandat resultat.
Men kul att testa, det förstår jag :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida