Forum > Demolåtar

Asti - Som om livet hade skändats

<< < (2/3) > >>

equality:
Jättefint! Vacker musik med innerlig och angelägen text. Ljudkvaliteten är jättebra och stråkarna låter mycket bra. Vad är det för plugg?
Häftigt att du kan skapa så här stort med vad jag förstår små resurser. Och du,rösten sitter!  :D

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 11.05.2022, 23:45:46 ---Jättefint! Vacker musik med innerlig och angelägen text. Ljudkvaliteten är jättebra och stråkarna låter mycket bra. Vad är det för plugg?
Häftigt att du kan skapa så här stort med vad jag förstår små resurser. Och du,rösten sitter!  :D

--- Slut citat ---
Tack så mycket! Kul att det håller! Stråkpluggen är LABS (Spitfire) och är freeware.  :)
Det känns som att man klarar sig rätt långt med freeware pluggar. Försöker lära mig Cakewalk nu,
det är nog så svårt för en gammal man!  B)
Tack för din feedback!
/Asti

equality:
Har ju kört Cakewalk sedan 2004 när jag började med musik i datorn. Sonar hette det då. Valet föll på Cw då jag inte begrep inte ett smack av Logic och att det bara gick att ångra en åtgärd i Cubase 32 ggr men obegränsat antal i Cw. 🤠 Tänkte att jag kommer nog använda ctrl + z en hel del, ha ha.

spacetrucker:
Det låter hur fint som helst ju. Och jag har alltid gillat dina alster. Kul att att du är på gång igen  :)

Bara för att hitta nåt att såga på så kanske några S-ljud här och där är lite vassa :unsure:...  men jag är inte helt säker... tror jag

//Space

Marruschkka:
Underbart och så realistiskt ljud på gitarr och sång :wub: Men, kanske lite vässade diskantljud i mina högtalare.

Kan bero på min utrustning ju.

Mycket bra Asti :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion