Forum > Demolåtar
Asti - Som om livet hade skändats
Eddi:
Kul att du är på banan igen, bra känslofylld låt och instrumenteringen håller. Ett ackord från Alicia är jag lite ovän med bl.a inleder det ordet "tidigare" i början men det finns innan och efter också. :)
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.05.2022, 09:33:38 ---Det låter hur fint som helst ju. Och jag har alltid gillat dina alster. Kul att att du är på gång igen :)
Bara för att hitta nåt att såga på så kanske några S-ljud här och där är lite vassa :unsure:... men jag är inte helt säker... tror jag
//Space
--- Slut citat ---
Roligt att du tycker det låter bra! Nu återstår att se om man har fler musikideer! :)
Jag har inte hittat någon de-esser som jag behärskar än, så du har nog rätt....
Tack för feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.05.2022, 19:54:31 ---Underbart och så realistiskt ljud på gitarr och sång :wub: Men, kanske lite vässade diskantljud i mina högtalare.
Kan bero på min utrustning ju.
Mycket bra Asti :wub:
--- Slut citat ---
Ja, gitarrljudet känns OK och kanske även sången. Behöver nog en bättre de-esser.
Roligt att du gillar!! Tack för din feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.05.2022, 01:42:13 ---Kul att du är på banan igen, bra känslofylld låt och instrumenteringen håller. Ett ackord från Alicia är jag lite ovän med bl.a inleder det ordet "tidigare" i början men det finns innan och efter också. :)
--- Slut citat ---
Jo, det är kul att spela in igen! Prövar mig dock fram bland diverse free-ware pluggar och man varken ser
eller fattar så bra längre, så det blir ad det blir. :)
Sista meningen hänger jag inte alls med på vad du menar.....
Men tack för din feedback Eddi!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida