Kontrollrummet

martinm - Alla Gråa Hår

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
EDIT: Färdig o släppt på streamingtjänster

« Senast ändrad: 04.08.2021, 13:07:30 by martinm »
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.

Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren.  :rolleyes:

Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.

Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren.  :rolleyes:

Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?

Hade egentligen tänkt behålla nanana men jag kanske tänker om där. Ska se över dynamiken också. Tack!
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)

Exakt det som det handlar om  :lol: Tack  ;)
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.



Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Bra låt och text! Munspelet som kommer in är aningens för högt i början och lite för lågt på slutet. Kan också tänka mig en fyllig orgel på refrängen för att få mer dynamik. Men, som skrivet, riktigt bra och i övrigt Kul lyssning :D


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Bra låt och text! Munspelet som kommer in är aningens för högt i början och lite för lågt på slutet. Kan också tänka mig en fyllig orgel på refrängen för att få mer dynamik. Men, som skrivet, riktigt bra och i övrigt Kul lyssning :D

Tack för lyssning o tips  :D
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.