Forum > Demolåtar

martinm - Alla Gråa Hår

(1/2) > >>

martinm:
EDIT: Färdig o släppt på streamingtjänster

Wernborg:
Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.

Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren.  :rolleyes:

Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?

martinm:

--- Citat från: Wernborg skrivet 10.05.2021, 09:25:47 ---Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.

Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren.  :rolleyes:

Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?

--- Slut citat ---

Hade egentligen tänkt behålla nanana men jag kanske tänker om där. Ska se över dynamiken också. Tack!

Eddi:
Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)

martinm:

--- Citat från: Eddi skrivet 10.05.2021, 20:33:16 ---Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)

--- Slut citat ---

Exakt det som det handlar om  :lol: Tack  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion