Forum > Demolåtar
martinm - Alla Gråa Hår
martinm:
EDIT: Färdig o släppt på streamingtjänster
Wernborg:
Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.
Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren. :rolleyes:
Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?
martinm:
--- Citat från: Wernborg skrivet 10.05.2021, 09:25:47 ---Bra och fyndig text och smittande melodi. Ska nananana bli text sedan? Jag tycker det.
Kul att du växlar över till dur i refrängen. Passar fint till de gråa håren. :rolleyes:
Kanske lite mer dynamik i arret mellan vers och refräng, så det "smäller" på lite när refrängen kommer?
--- Slut citat ---
Hade egentligen tänkt behålla nanana men jag kanske tänker om där. Ska se över dynamiken också. Tack!
Eddi:
Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)
martinm:
--- Citat från: Eddi skrivet 10.05.2021, 20:33:16 ---Lite smårolig låt och jag har samma problem i mitt radhusområde för du sjunger väl om den förbenade vårstädningen som ingen kommer undan va? I övrigt inga riktiga tips :)
--- Slut citat ---
Exakt det som det handlar om :lol: Tack ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida