Forum > Färdiga produktioner

Södra Apollo - KBK

<< < (2/2)

Wernborg:
Älskar låten. Grym sång och väldigt bra att.

Knarret lite väl tydligt kanske i verserna. Kanske helt onödig för att öka dynamik mellan versen och bryggan.

Vid 3.26 lite surbends på gitarren. Inte hela världen och kanske medvetet. Är ju så i Kent-land allt som oftast.

Åh va bra!!!!

Fidden:

--- Citat från: Wernborg skrivet 19.04.2021, 23:41:16 ---Älskar låten. Grym sång och väldigt bra att.

Knarret lite väl tydligt kanske i verserna. Kanske helt onödig för att öka dynamik mellan versen och bryggan.

Vid 3.26 lite surbends på gitarren. Inte hela världen och kanske medvetet. Är ju så i Kent-land allt som oftast.

Åh va bra!!!!

--- Slut citat ---

Tack  :wub:
Ja, gitarren är inte optimal där, ska baskemig prova att köra tonkorrigering på den benden, för jag lyckades inte spela bättre  :lol:
Har provat att sluta med knarret, men abstinensen blev för stor.

Asti:
Bra låt! Snyggt framförd, arrad och mixad.
Trodde först texten handlade om Kalmar Boll Klubb e.d.,
men det klarnade rätt snabbt.  ;)
Tycker också den knarrande synthen är lite för mycket i verserna,
men inget att hänga upp sig för mycket på. Bra!
/Asti

Kornstad:
Riktigt skön låt och jag tycker inte att du skall ändra alltför mycket i den om ngn skrivit hela romaner, utan behåll din still det är bra!
Enda lilla som jag hakar upp mig på är nu när jag lyssnar i monitorerna så blir ditt "rim-tap" som återkommer ganska frekvent lite för påträngande.

För min egen el hade jag antingen sänkt det en liiiten aning, eller bytt till ett lite softare alternativ, typ en synthig highat eller liknande.
Men det är bara en ren smaksak och inget "fel" så lyssna inte på mig heller...    ;) 
Snygg låt!   :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion