0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tänkte att om jag ska klaga på nåt så är det den knarriga synten som får för mycket knarr men petitess. Jag gilla verkligen låten och sången och dina pålägg som kunde varit fler vad beträffar sången såna där eftersläpande fraser. Nä jag gillar mycket som sagt fyra glada garv
Om du själv är nöjd så tycker jag att du kan släppa det. Om du är osäker så låt det ligga och lyssna igen efter en tid, kanske en månad. Då brukar man höra det på ett annat sätt och kanske hittar något man vill ändra.Jag tycker det låter både snyggt och klart.
Ja så är det nog. Men jag brukar bli så sjukt hemmablind, typ i stil med "shit, detta är bäst NÅGONSIN! Alla kategorier" när jag spelat ett c-ackord. Kan behöva lite feedback för att komma på rätt spår igen, om det är något som spårat ur utan att jag märkt av det. Då slipper jag vänta i den där månaden, där jag riskerar tappa fokus för alltid
Älskar låten. Grym sång och väldigt bra att.Knarret lite väl tydligt kanske i verserna. Kanske helt onödig för att öka dynamik mellan versen och bryggan. Vid 3.26 lite surbends på gitarren. Inte hela världen och kanske medvetet. Är ju så i Kent-land allt som oftast.Åh va bra!!!!