Forum > Demolåtar

Martinm - Denna sången gillar bara jag

<< < (2/3) > >>

Fidden:
Mycket bra. Angående diskussionen om trummorna, det hela är mycket enkelt. Dom behövs inte. Inledningen med sång, gitarr och piano är så jävla fin. Men det är bara min ringa åsikt  ^_^

martinm:

--- Citat från: Fidden skrivet 17.04.2021, 00:43:25 ---Mycket bra. Angående diskussionen om trummorna, det hela är mycket enkelt. Dom behövs inte. Inledningen med sång, gitarr och piano är så jävla fin. Men det är bara min ringa åsikt  ^_^

--- Slut citat ---

Så kan det kanske vara  :) Jag suger på den karamellen  :P

MaxB:
En kul och underfundig låt. Jag är inte helt med på (trum)noterna.  :P
Skulle vilja ha lägre volym på plinkade piano till höger, då det tar lite från önskad tydlighet i sångtexten.
Du har deessat så jag saknar lite brillians från sångens möjliga högre frekvenser. Men hörseln har försämrats så det kan vara mina öron som spelar mig spratt.

martinm:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.04.2021, 20:24:14 ---En kul och underfundig låt. Jag är inte helt med på (trum)noterna.  :P
Skulle vilja ha lägre volym på plinkade piano till höger, då det tar lite från önskad tydlighet i sångtexten.
Du har deessat så jag saknar lite brillians från sångens möjliga högre frekvenser. Men hörseln har försämrats så det kan vara mina öron som spelar mig spratt.

--- Slut citat ---

Du kan ha rätt. Tack för lyssningen   :P

zorrow:
Jodå, jag bryr mig. Genialisk text, speciellt för detta forum. Kolla trummor och piano där det någon gång ligger "off beat". Annars hatten av för sång, musik och mix!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion