Forum > Demolåtar

Martinm - Denna sången gillar bara jag

<< < (3/3)

martinm:

--- Citat från: zorrow skrivet 21.05.2021, 19:59:04 ---Jodå, jag bryr mig. Genialisk text, speciellt för detta forum. Kolla trummor och piano där det någon gång ligger "off beat". Annars hatten av för sång, musik och mix!

--- Slut citat ---

Tacka för detta,  :P

equality:
Bra! Skön attityd i sången. Får lite Stefan Sundströmvibbar. Texten är ju lysande. Låter live och så skall det göra. Perfekt för en live postpandemifestival!  :)

martinm:

--- Citat från: equality skrivet 17.06.2021, 00:16:15 ---Bra! Skön attityd i sången. Får lite Stefan Sundströmvibbar. Texten är ju lysande. Låter live och så skall det göra. Perfekt för en live postpandemifestival!  :)

--- Slut citat ---

Tack, jag håller på o jobbar vidare på denna inför ett kommande släpp.  B)

Kornstad:
Bra låt och bra text!
Jag funderade lite kring trummornas vara eller icke vara och jag är nog ändå inne på att du behåller trummor fast fixar till dem lite.
Du tillför ju inte bara trummorna där utan spelar även på ett annat sätt med övriga instrument som jag gillar, men det funkar nog inte lika bra utan slageriet.

Pianoplinket i höger öra sticker ut en aning för mycket tycker jag, men i övrigt gillar jag mycket!
Fortsätt jobba på denna. :wub:

martinm:

--- Citat från: Kornstad skrivet 25.06.2021, 12:13:50 ---Bra låt och bra text!
Jag funderade lite kring trummornas vara eller icke vara och jag är nog ändå inne på att du behåller trummor fast fixar till dem lite.
Du tillför ju inte bara trummorna där utan spelar även på ett annat sätt med övriga instrument som jag gillar, men det funkar nog inte lika bra utan slageriet.

Pianoplinket i höger öra sticker ut en aning för mycket tycker jag, men i övrigt gillar jag mycket!
Fortsätt jobba på denna. :wub:

--- Slut citat ---

Jag har också kommit fram till att trummorna får vara kvar. Ändringar i mixen kommer också. 😀

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion