Forum > Färdiga produktioner

korea - You learned your lesson well

<< < (5/6) > >>

Emulator:
upp med sång.

gillar allt annat. trumfillsen ja. alltså, första gången så njae, andra gången mjaa....tredja tja....fjärde braaa :)

skitbra. sången lite låg -är det du själv som mixar?  man tenderar att lägga sig för lågt.

tycker verkligen det låter mumma om precis allt. :)

jonnerstone:

--- Citat från: Emulator skrivet 05.01.2008, 16:08:16 ---upp med sång.

gillar allt annat. trumfillsen ja. alltså, första gången så njae, andra gången mjaa....tredja tja....fjärde braaa :)

skitbra. sången lite låg -är det du själv som mixar?  man tenderar att lägga sig för lågt.

tycker verkligen det låter mumma om precis allt. :)

--- Slut citat ---

Tjenare

Tack för dina åsikter!!
Sången upp är noterat!!

Vi mixar tillsammans alla fyra hemma hos gitarristen, men vi är medvetna om att sången oftast blir lite för låg. Det är lite medvetet när vi kör första mixen. Det är lättare att höja än att sänka sången när man kör slutmix. Framförallt när man lyssnat in sig på slaskmixen!!

Ha de fint!!
Micke

sunyata:
Ap-fett! Eller kanske rent av gött.
Inspirerande att det går att få det låta hyfsat live med enbart datorprylar.
Juste idé med midi-trumkit ompatchat till EZDrummer. Det gör ju det möjligt att spela in trummor i vardagsrummet.
Det enda jag kunde tycka nåt om på en genomlyssning var väl Hi-haten, men det får man väl leva med i demo-läget. Eller hur? Det går ju att lägga livetrummor när man har råd. Har ni spelat in till klick? Några loopar?

/Lars

1up:
Finns många bra låtar, låtar som låter juste, som är kompetent snickrade allt funkar.

Sen finns det intressanta låtar.

Det här är en intressant låt! :)

Långt ifrån det jag brukar lyssna på, något fångar mig i framförandet. En berättelse av något slag där bakom de distade gitarrerna. Allvarligt, ändå lekfullt. Sången är  :wub:

Dividend:
DEnna sparas!

Skitbra jobbat!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion