Forum > Färdiga produktioner
HARMONICA MIKE/WERNBORG - Nine month later
Emulator:
tjenare Hmike. jodå, wernis ligger nog lite lågt tror jag.
Tyvärr kan jag inte säga så mycket mer positivt än att allt är ju bra spelat. Denna hamnar inte bland mina favvisar från dig trots allt.
Blir lite för mycket lisebergsjazz. jag gillar bluesen och långsammare jazz från norrland. :)
Harmonica mike:
--- Citat från: Emulator skrivet 14.01.2008, 12:55:17 ---tjenare Hmike. jodå, wernis ligger nog lite lågt tror jag.
Tyvärr kan jag inte säga så mycket mer positivt än att allt är ju bra spelat. Denna hamnar inte bland mina favvisar från dig trots allt.
Blir lite för mycket lisebergsjazz. jag gillar bluesen och långsammare jazz från norrland. :)
--- Slut citat ---
Hello Mr Thomp..
Mycket riktig iakttagelse..Wernis insats blev lite lågt in mixat..Lurarna luras då de frekvenserna är ljusa och går fram bra där..men i bilen samt monitorerna,njet! Fixar till det ikväll..
Nu är det ju mera spelglädje och lite smågalet lirat än publikfrieri på denna,men erkänn att det sprattlade till i bena..Sprattlet kan ju också bero på att du suttit still för länge :P :lol:
Tack för kommentar,flera öron är bättre än två.
Rock on mate!
Mvh
Micael
cykeln:
Spelglädjen har fått sällskap av lite mer av den varan
Gitarren gör sig jättebra
Skulle vilja ha den lite mer panorerad till vä och något högre i volym - kommer inte riktigt fram
Harmonica mike:
--- Citat från: cykeln skrivet 15.01.2008, 21:00:27 ---Spelglädjen har fått sällskap av lite mer av den varan
Gitarren gör sig jättebra
Skulle vilja ha den lite mer panorerad till vä och något högre i volym - kommer inte riktigt fram
--- Slut citat ---
Hojen med HD då:
Japp,där kom det jag misstänkte..Perrens Stefan,drar ut Wernis gura lite mer till vänster under piano solo delen samt lite högre i volym....Får väl göra en kloning så att han ligger mera mot mitten under sång och munspel..
Tack för kommentar.
Mvh
Micael
Wernborg:
Tack för alla glada tillrop om gitarren. :D :D :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida