Forum > Färdiga produktioner

HARMONICA MIKE/WERNBORG - Nine month later

<< < (9/11) > >>

Harmonica mike:
Detta är ingen BUMP,högst seriöst!

Jag har mixat in Wernborgs gitarr bidrag till denna,nu kan jag/vi se denna som klar eller vad tycker ni,har jag mixat in honom "rätt" i ljudbilden?

Rock on mates.

Mvh
Micael/Wernis

Dividend:
Lustigt jag tänkte inte på gitarren när låten satte igång här.

Iaf så är detta strålande bra. :) Men det har jag ju sagt redan tidigare...

Om jag skall säga nåt nytt då? Iså fall får jag be att återkomma ;)

max:
Tycker det låter ruskigt bra! Gitarren passar in fint i mixen. Snyggt spelat Wernborg!

mahan:
Tjou Micael!

Har väl tappat nån version på vägen men fortfarande gott swing på rasket. Nu när gitarren kommit med, som en extra rytmgivare, riktigt snygg sådan, så måste nog trummorna ses över. Så många goda rytmer på gång att trummorna börjar låta.....aningen neurotiska. Men du sade  att denna låt åxå skulle förses med äkta batteri i nåt skede, tror det skulle göra susen åt helheten. Men förstår åxå om ni vill lämna den som färdig nu, den funkar ju, och aldrig gör man ju nånting så bra att int nån jäkel tycker det kunde bli bättre! :D

Kör hårt Micael!

h.  johan :)

Harmonica mike:
Dividend:Kom igen bara om du har nått att tilllägga.. :D

Max:Jorå,wernis skötte sig bra här..Tveksam till om jag la honom för lågt i ljudbilden..? Låten får gå några rundor så kanske jag drar upp honom lite..

Johan:Jo trummorna..snart löst det problemet ,min gamla trummis håller på att färdigställa sin inspelnings studio.Bara sett bilder på mobilen så här långt,men det ser mycket lovande ut! Och då är mina problem trummässigt lösta.Han kan lira!
Låten växte lite med wernis insats,tycker du att jag mixat honom för lågt? I mina lurar helt ok..tycker det känns lite avlägset dock i monitorerna..testar bilen i morgon,den lyssningen kan jag.

Tack för kommentarerna alla,nu skall jag inte plåga er mer med denna förrän reel drums är på plats :D

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion