Forum > Färdiga produktioner

HARMONICA MIKE/WERNBORG - Nine month later

<< < (4/11) > >>

jonnerstone:
56 toner?? Damn!!!
Då fick vi inte svaret på meningen med livet, universum och allt. Slartibartfast och kompani får vända sig till nån annan, du e för snabb  :lol:

ynot:
nja halltar lite i tajming lite här o var tycker din röst o munspel är värd bättre komp spelar i en annan klass lixom .
men inget ont om det men det är santriktigt fint muller från nikesulorna du får på i rösten hm ,,,kankse lite spllitrad låt för att vara ärlig men rolig...

tony

Harmonica mike:
Wernis:
Ser fram emot böterna,payback i februari.Julen kostar ju på lite.You know what i mean :D

Jonnerstone:
Jag trodde att jag hade svaret här,men tyvärr så är jag lite för ivrig..Låten går i 140,kapar man en nolla(noll är ju ingenting)  56 - 14 = 42!!!
Men då måste man vara välvillligt inställd :lol:

Tony:
Jo basen ja..så är det.Lite otajt på nåt ställe,men vad fanken - jag släpper igenom det.Får jag sex månader till,så skall det nog gå.
Drömmen vore att bara behöva spela munspel och sjunga,men vem skulle då göra min musik?
Live tiden var rätt kul på sitt sätt,det var det enda jag behövde göra då.
Men skriva och spela in egen komponerad musik är mycket roligare..Så jag fortsätter tills rätt lirare hakar på,då kör jag rubbet live.

Tack alla för kommentarerna.

Mvh
Micael

jonnerstone:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.12.2007, 00:24:55 ---
Jonnerstone:
Jag trodde att jag hade svaret här,men tyvärr så är jag lite för ivrig..Låten går i 140,kapar man en nolla(noll är ju ingenting)  56 - 14 = 42!!!
Men då måste man vara välvillligt inställd :lol:

--- Slut citat ---

Så kom du fram till svaret till slut ändå.....jodå, jag är välvilligt inställd :)

mahan:
Tjo Micael!
KAn inget annat än upprepar mig med kommentaren som jag skrev på halvfärdiga sidan:

Hur ska jag få foten att vara still...  :D Jädrans kulig sväng på detta, märker hur alla musiker i studion stortrivs!  ;)
Jädrans vad pianoliret börjar sitta för dig, ingen chans att Obbnäsaren hinner med sån jäkla takt, låter så skönt LIVE! Och även basen har du jobbat med riktigt snyggt, jobbar snyggt ihop med munspelet. HAr du kastat ut EZ nu, låter väldigt AD, hursomhelst snyggt sound på trummorna. Och skulle gärna höra en vers till Bodens "black man", hittat härligt nytt sound i pipan!

Fortsätter detta så inom ett är har vi ny Jazzmaster på KR!  :)

So keep it going man!

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion