Forum > Färdiga produktioner
Karl - Reflection
karl:
hej Larsson, var inne på din ( eran) hemsida då ni sökte basist...sköna låtar...trummorna är inget märkvärdigt...en gammal trumloop som jag klippt ihop men själva wav:en kommer från någon trummis som gav ut en cd med loopar George nånting? Har inte skivan kvar, säkert tre år gammal för mig och den var redan gammal då..och loopen har jag använt i en annan låt också turningpoint vill inte minnas att det var samma protester ^_^ B) vad beträffar resten av mixen så vet jag inte riktigt hur jag gjort...bara spelat in sas....tack för lyssningen och kul att du gillar
karl:
vore najs.... ;)
--- Citat från: Wernborg skrivet 13.03.2007, 21:33:34 ---
--- Citat från: karl skrivet 11.03.2007, 16:57:13 ---Wernborg...."Haha.
Jag var på väg att stänga av köksradion när jag skulle lyssna på denna låt, men..... den var inte på" ....men du glömde stänga av Tv:n och klockradion :P Nää, visst kunde man göra det lite rakare naturligtvis men trummorna stör mig inte alls...men det kanske är mer grejer i låten som du dissar :unsure: :rolleyes: tnx för dina öron
--- Slut citat ---
Kom precis på att jag med bandet har spelat in har en femtaktslåt som förutom femtaktsspel på trummor även innehåller en fyrtaktsgroove samtidigt. Jag lovar att posta den här så får du chansen att ge tillbaks. :lol:
--- Slut citat ---
Larsson:
--- Citat från: karl skrivet 13.03.2007, 21:43:32 ---hej Larsson, var inne på din ( eran) hemsida då ni sökte basist...sköna låtar...trummorna är inget märkvärdigt...en gammal trumloop som jag klippt ihop men själva wav:en kommer från någon trummis som gav ut en cd med loopar George nånting? Har inte skivan kvar, säkert tre år gammal för mig och den var redan gammal då..och loopen har jag använt i en annan låt också turningpoint vill inte minnas att det var samma protester ^_^ B) vad beträffar resten av mixen så vet jag inte riktigt hur jag gjort...bara spelat in sas....tack för lyssningen och kul att du gillar
--- Slut citat ---
hello karl..
det förklarar att det lät så varmt och levande..jag tänkte om du programmerat det,så hade jag väldigt gärna velat lära mig dina skills!!
jag trodde att du kanske spelade det själv!!..men hursom helst det låter verkligen bra..
och kul att du gillade låtarna på sidan,samt synd att du inte lirar ståbas ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida