Forum > Färdiga produktioner
God save the Queen cover + video!
tsmalmbe:
--- Citat från: Fidden skrivet 18.12.2007, 22:32:07 ---Haha, cool video. Fattade inte att det var samma person på alla tre instrument först, och jag förstår plötsligt den stela bilden :D
--- Slut citat ---
Ja fan! Synd att inte ljusinställningarna på kameran var fast inställda, då skulle gränserna mellan tagningarna vara osynliga, men fan, om du inte skulle ha sagt detta skulle jag inte ha märkt det ens..
martinm:
Ja, skön video även om Sex Pistols version nog är "snäppet" bättre.
:lol:
Anarchos:
Shit! Det är nog absolut första gången jag inte blir hatad för vad jag gjort på forum studio & här. Det måste firas! :lol:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 19.12.2007, 15:04:17 ---
--- Citat från: Fidden skrivet 18.12.2007, 22:32:07 ---Haha, cool video. Fattade inte att det var samma person på alla tre instrument först, och jag förstår plötsligt den stela bilden :D
--- Slut citat ---
Ja fan! Synd att inte ljusinställningarna på kameran var fast inställda, då skulle gränserna mellan tagningarna vara osynliga, men fan, om du inte skulle ha sagt detta skulle jag inte ha märkt det ens..
--- Slut citat ---
Ja, det var lite synd. Vi spelade in videon på en halvtimme ungefär och vi visste inte att solen skulle ändra sig så mycket (klockan 11 på möran). Men vi hade den på auto.
--- Citat från: martinm skrivet 19.12.2007, 18:58:49 ---Ja, skön video även om Sex Pistols version nog är "snäppet" bättre.
:lol:
--- Slut citat ---
Haha, ja absolut är Pistolerna bäst! Men haha tack ändå! :D
perrra:
Haha nice =)=)=)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida